Helpdesk & Adviesplatform

Helpdesk & Advies

Bij onze Helpdesk kan je steeds terecht voor alle adhoc GDPR-gerelateerde vragen.

  • Wat moet ik met een ellenlange brief van een leverancier die met ons een verwerkingsovereenkomst wil sluiten? 
  • Mogen we bepaalde patiëntgegevens doorgeven aan partij X? 
  • Wat met recht op inzage door familie na een overlijden? 
  • Moet ik de diefstal van een laptop van één van onze medewerkers met gezondheidsgegevens wel of niet melden bij de Autoriteit?

Bij White Wire zijn we elke dag bezig met GDPR en dankzij onze ervaring in verschillende sectoren kennen we ook de bijkomende wetgevingen door en door. Niet alleen kunnen wij ontzorgen rond GDPR-vragen, vaak hebben we het antwoord zelfs al op de plank liggen.

Na intekening op deze dienst ontvang je:

1. Toegang voor het melden van je GDPR-gerelateerde vraag of probleem via email of ons portaal.

2. Gefundeerd advies van het White Wire team voor alle juridische, technische en organisatorische vragen. 

3. Toegang tot de steeds groter wordende sectie van vaak gestelde vragen (FAQ) om op die manier misschien al meteen een antwoord te vinden op je vraag of probleem.

4. Toegang tot ons portaal waar je alle meest recente materialen zoals policies, modellen en templates terug kunt vinden.

5. Best effort SLA, oftewel zo snel mogelijk.

Prijs

Voor de helpdesk hanteren we een kleine jaarlijkse instapkost waarvoor je toegang krijgt tot ons portaal met alle templates, modellen en veelgestelde vragen. 

Voor vragen aan de helpdesk zelf rekenen we een vaste uurprijs aan. Staat een vraag in de veelgestelde vragen (FAQ) betaal je uiteraard niets. Als een vraag ons veel tijd zal kosten, nemen we eerst contact op om hierover af te stemmen. Zo kom je nooit voor onaangename verrassingen te staan.

Contacteer ons voor een offerte!